sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Adunate


O tanara se adreseaza vanzatoarei de la un magazin de cosmetice:
- As dori ca barbatul meu sa imi acorde mai multa atentie. Aveti cumva un parfum care miroase ca un computer?

Sotia: Nu ma iubesti!
Sotul, aratand spre cei 5 copii: Si crezi ca pe astia i-am descarcat de pe Google?

Un barbat la volanul unei masini. E noapte, iar el e foarte obosit dupa multe ore de condus. La un moment dat, trage pe dreapta pentru un pui de somn. 
Nici n-apuca sa atipeasca bine ca il si trezeste unul care ii bate in geam si il intreaba: 
- Nu va suparati, aveti un ceas? 
Nervos, omul ii raspunde: 
- E patru si jumatate! 
Se pune iar pe somn. Dupa ceva timp, aude alta bataie in geam: 
- Nu va suparati, aveti un ceas? 
Si mai nervos, raspunde: 
- E cinci fara zece! 
Apoi scrie pe o foaie mare: NU STIU CAT E CEASUL. Lipeste foaia pe geam si se culca. 
Se aude a treia bataie in geam. Era alt tip. 
- Tu ce mai vrei, ma?, il intreaba soferul, nervos la culme. 
- E cinci si zece!

De maine seara vin ninsori.
Autorita
tile au declarat deja ca vor fi luate prin surprindere.

O tipa da anunt la ziar: "Tanara frumoasa, disponibila caut barbat care sa nu bea, sa nu fumeze...".
Intr-o noapte suna cineva la usa. Tipa deschide. La usa un barbat beat, cu tigara in coltul gurii, cu sticla de tarie in mana.
Barbatul: - Am venit pentru anuntul din ziar.
Tipa: - Mai nesimtitule, tu nu ai vazut ce scrie acolo... sa nu bea, sa nu fumeze. Tu ce cauti aici?
Barbatul: - Am venit doar sa-ti spun sa nu te bazezi pe mine!

Un patron catre altul: 

- Cum de angajatii tai sunt mereu asa punctuali? 
- Simplu: am 30 de angajati si 20 de locuri de parcare.
Abonati-va prin: RSS EmailMail FacebookFacebook

1 comentarii:

Anonim spunea... at 18 noiembrie 2013 la 15:11

Faine!

Trimiteți un comentariu

 
Puzzle Games
Fotografii facute de mine
Free counters!