joi, 6 iunie 2019

Bancuri cu români

👉Românul nu s-a născut poet, ci infractor. Poet s-a făcut după aia, că să-i scadă din pedeapsa.


 Cum traversează românii stradă: se uită la semafor şi, dacă e verde trec, iar dacă e roşu aleargă.

 Ce spune românul, atât la nuntă, cât şi la înmormântare? - S-a mai dus unul...

 În România, se întâmplă mereu lucruri foarte interesante, pentru că nu se întâmplă niciodată ce trebuie.

 Noul motto al românilor: "România e un rai, fură dacă vrei să ai!"

 Inovaţie pentru românii care se află la volan! Au apărut primele claxoane 2 în 1. Claxonează şi înjură în acelaşi timp!

 Urare tipic românească: "Să ai parte de noroc exagerat, succese nemeritate şi bani nemunciţi!".

 Cea mai mare greşeală în alimentaţia românilor este că se mănâncă între ei.

 Dacă te-ai mutat în capitala ţării şi când mergi în vizită la părinţi nu spui că mergi acasă, ci în vizită în provincie, atunci e clar că eşti român!

 Cum se organizează o licitaţie în România:
Pentru construcţia unei clădiri în centrul Bucureştiului, se organizează o licitaţie la care se prezintă un american, un neamţ şi un român.
Americanul face prima propunere: - Eu vă fac lucrarea pentru 3.000.000 $.
Neamţul: - Eu vă fac lucrarea pe 2.000.000 $.
Vine şi rândul românului, care zice: - Eu va fac lucrarea pe 4.000.000 $.
La care, conducătorul de proiect, enervat la culme, izbucneşte:
- Mă! cum ceri tu mă 4.000.000$? Nu eşti sănătos la cap?
- Păi mă frate, zice romanul trăgându-l pe director mai aproape, uite cum facem: 1 milion îl iau eu, 1 milion îl iei tu şi 2 milioane dăm la fraierul asta de neamţ.
Abonati-va prin: RSS EmailMail FacebookFacebook

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Puzzle Games
Fotografii facute de mine
Free counters!