marți, 14 februarie 2012

Bancuri cu indragostiti

Doi indragostiti se sarutau cu pasiune in vazul tuturor pe o banca dintr-un parc din centrul orasului. La un moment dat un individ se asaza langa ei si incepe sa o fixeze pe femeie. Iubitul acesteia se face ca nu observa la inceput, trece cu vederea cat poate, apoi nu se mai poate abtine si rabufneste:
- De unde atata tupeu, stai si te uiti la iubita mea cu mine langa tine!
Barbatul usor sfios ii raspunde:
- Imi cer mii de scuze, dar trebuie sa ii cer sotiei cheile de la casa.


Doi indragostiti se hotarasc sa petreaca clipe romantice intr-o padure de la marginea orasului. Se saruta, vad cum alti indragostiti se asaza pe iarba din padure, usor – usor se lasa noapte si la un moment dat fata spune:
- I-auzi ce frumos se aud greierii …
Iubitul raspunde:
- Nu sunt greieri, sunt fermoare.

Un cuplu batran servea micul dejun in liniste pe terasa din fata casei, asa cum au facut de ani buni. La un moment dat batrana se ridica pe cat de repede poate si isi plesneste sotul cu asa o putere, incat acesta cade de pe scaun. Mosul nu zice nimic, se ridica de jos cu greu, sta cateva momente apoi o intreaba:
- Pentru ce mama dracului a fost asta?
Sotia raspunde:
- Pentru 45 de ani de casnicie plina de sex prost.
Mosul nu zice nimic. Dupa aproape o ora se ridica cu greu si ii trage una nevestei, de o arunca de pe terasa. Cu greu baba se ridica, revine pe terasa, se asaza pe scaun si il intreaba:
- Da’ tu, de ce naiba m-ai pocnit?
Mosul:
- De unde dracului stii tu diferenta dintre sex bun si sex prost?!


O femeie moare si se prezinta sfioasa la poarta raiului unde da cu ochii de Sfantul Petru:
- Ce doriti? o intreaba Sfantul.
- Sunt tare curioasa, sotul meu e cumva aici?
- Cum il chema pe sotul dumitale?
- Nicu, spune femeia.
- Vai de mine, cucoana, sunt atati oameni cu acest nume in rai, chiar nu am de unde sa stiu, dati-mi mai multe detalii, va rog.
- Nu stiu ce detalii sa va dau, dar pe patul de moarte sotul meu mi-a spus ca o sa se invarta in mormant daca il insel.
- Aaaa, spune Sfantul Petru, de ce nu spui asa, cucoana. Intra in rai si intreaba de Nicu titirezu’.

La o banca din Bucuresti se produce primul jaf armat, inainte sa plece unul dintre raufacatori il intreaba pe un ostatec:
- Ia spune-mi, m-ai vazut jefuind banca?
Ostatecul raspunde:
- Da.
Fara sa stea pe ganduri, hotul scoate pistolul si il impusca in cap. Trece la urmatorul:
- Ia spune-mi, m-ai vazut jefuind banca?
Ostatecul raspunde:
- Nu, nu, eu nu … da’ te-a vazut nevasta-mea.

Cum se descrie o relatie dintre doi indragostiti care au facut marele pas si s-au casatorit:
- In primii cinci ani sotia tace si isi asculta sotul;
- In urmatorii cinci ani sotul tace si isi asculta sotia;
- In urmatorii cinci ani nu mai tace niciunul, dar asculta vecinii.

Intr-un supermarket doi indivizi se ciocnesc:
- Vai, imi pare rau, spune unul, ma uitam dupa nevasta-mea si nu v-am vazut.
- Nu face nimic, spune celalalt. Sincer sa fiu si eu ma uitam tot dupa nevasta-mea.
- A, da? Pai cum arata sotia ta, ma gandesc ca poate mergem sa le cautam impreuna.
- E inalta, 1,90, 90 – 60 – 90, da’ a dumneavoastra?
- Nu mai conteaza, hai sa o cautam pe-a ta.

Doi indragostiti se plimbau prin Pakistan de mana, cand vad un magazin de sandale. Mai de dragul femeii cei doi intra. Nici nu au intrat bine ca se aude un pakistanez spunand:
- Strainilor, intrati, intrati, am exact sandalele de care aveti nevoie.
Se uita ei ce se uita, apoi iar apare pakistanezul:
- Va recomand aceste sandale, veti face dragoste cu iubita dumneavoastra asa cum n-ati mai facut inainte.
Barbatul se uita mirat:
- Eh, hai, domnule, ca am mai auzit de vanzatori mincinosi, dar parca dumneata depasesti orice masura, cum ar putea niste sandale sa imi mareasca mie potenta.
- Incearca-le, spune pakistanezul.
Ca sa ii faca hatarul doamnei, barbatul se supune si incalta sandalele. Nici nu le incalta bine, ca privirea lui capata un aspect salbatic, este infierbantat tot si se repede la pakistanez, il tranteste pe masa si incearca din rasputeri sa ii dea pantalonii jos.
Pakistanezul:
- Le-ai pus invers, le-ai pus invers.

Doi prieteni, Mihai si Cristi se intilnesc pe strada. Mihai il vede pe Cristi ca e cam abatut si-l intreaba:
- De ce esti asa suparat?
C: - Uite ma eu brunet , nevasta-mea bruneta, copilul roscat.
M: - Pai de cite ori faceti dragoste pe saptamina?
C: - Niciodata.
M: - Pe luna?
C: - Da din cap negativ.
M: - Pe an?
C: - Iar da din cap negativ.
M: - Pai vezi... rugina.


Dupa 50 de ani de casnicie, el moare. La scurt timp moare si ea si ajunge in rai, unde-l vede pe el.
- Dragule, ce bine-mi pare sa te regasesc!
- Lasa-ma-n pace! Contractul a fost foarte clar : "Pana ce moartea ne va desparti"

Cineva suna la usa. Barbatul deschide.
Moartea se afla in fata lui si îi spune:
- Am venit dupa viata ta!
Barbatul se intoarce si-o striga pe nevasta-sa:
- Viata mea! Pe tine te cauta!

Doi indragostiti, pe o banca, in parc :
- Iubitelule, cand o sa ne casatorim, o sa avem doi copii, un baiat si o fata.
- Dar de unde stii?
- Amandoi sunt la mama, la tara !
Abonati-va prin: RSS EmailMail FacebookFacebook

19 comentarii:

Doru spunea... at 14 februarie 2012 la 13:21

Mi-au prins bine, într-o scurtă pauză!
Mulţumesc!

PS
Pakistanezul ăla n-are cumva vreo adresă de e-mail?

Anonim spunea... at 14 februarie 2012 la 14:26

haha:))))

Cristi spunea... at 14 februarie 2012 la 15:01

Tari de tot! :))

.✿*E LENA*✿. spunea... at 14 februarie 2012 la 16:17

Super tari!
o zi excelentă să ai!

Stefania spunea... at 14 februarie 2012 la 18:40

Tare amuzante. M-au binedispus. Multumesc. O seara frumoasa! :)

geanina spunea... at 14 februarie 2012 la 20:03

hehe...da domle, asa zi a indragostitilor mai zic si eu :))! m-am amuzat teribil....

Lavinia Dance spunea... at 14 februarie 2012 la 20:03

tare :)))

bucuros spunea... at 14 februarie 2012 la 20:17

al doilea si penultimul cele mai bune :))

pandhora spunea... at 14 februarie 2012 la 20:24

:))
foarte haioase...
m-am amuzat teribil la bancul care "face diferenta" intre sexu bun si cel prost :))

C.L.M. spunea... at 14 februarie 2012 la 23:51

haha:)) mi-a placut ala cu mosu' si cu baba =))

Anonim spunea... at 15 februarie 2012 la 13:57

Doamne ce am ras, mi-au placut tooooate!!! Este prima oara cand am ajuns pe blogul acesta si imi place mult pt ca este curat, ingrijit, usor de vizualizat. Like, like, like!!! Buna treaba!!! :)

cammely spunea... at 16 februarie 2012 la 12:20

Hai sa zic si eu una:
- I-am zis soţului meu că, dacă nu îmi cumpără o rochie nouă, ies goală pe stradă, să vadă lumea că nu am cu ce să mă îmbrac!
- Şi ce a zis?
- Dacă tot ieşi, adu-mi şi mie două beri!
O zi faina!

Anemona spunea... at 17 iulie 2012 la 20:54

foarte dragute :))

Anonim spunea... at 3 ianuarie 2013 la 07:39

Foarte tari bancurile!Mi-au amintit de baiatul pe care il plac!

Anonim spunea... at 6 ianuarie 2013 la 16:36

Malaysia & Singapore & brunei greatest internet blogshop for wholesale & supply korean add-ons, earrings,
earstuds, locket, rings, trinket, bracelet & hair accessories.

Offer 35 % wholesale price cut. Ship Worldwide
my website: Baby Onesies

Anonim spunea... at 21 ianuarie 2013 la 00:27

Hi! I understand this is sort of off-topic but I needed to ask.
Does managing a well-established blog like yours take a lot of work?
I'm completely new to running a blog however I do write in my diary on a daily basis. I'd like to start a blog so I will be able
to share my personal experience and views online. Please
let me know if you have any kind of suggestions or tips for new aspiring bloggers.
Appreciate it!
Visit my site - click through the following website page

Anonim spunea... at 21 ianuarie 2013 la 06:10

Greetings from Ohio! I'm bored to death at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break. I enjoy the knowledge you present here and can't wait to take a look
when I get home. I'm amazed at how fast your blog loaded on my mobile .. I'm
not even using WIFI, just 3G .. Anyways, very good site!
my web site: click the up coming internet site

Anonim spunea... at 1 martie 2013 la 09:45

Can I simply just say what a comfort to discover somebody that
really knows what they are talking about on the net. You certainly
know how to bring a problem to light and make it important.

A lot more people have to read this and understand this side of the
story. I was surprised you're not more popular because you surely have the gift.

my weblog :: stand
My site > travel

Anonim spunea... at 22 aprilie 2013 la 18:00

intr-o zi o fata il zareste pe baiatul pe care ea il placea mult inca de mult.....dar baiatul era mai mare ca ea cu 17 ani ce trebuia sa faca fata? :))))

Trimiteți un comentariu

 
Puzzle Games
Fotografii facute de mine
Free counters!