sâmbătă, 23 iunie 2012

Bancuri de vara

I: Care este cea mai frumoasa cladire vara?
R: Scoala!

- Profa de limba romana mi-a pus un doi.
- De ce?
- La compunerea “Cum am petrecut vara” am scris: Multumesc, bine!

- Stiti copii, obiectele se contracta cand e frig, iar cand e cald ele se dilata- explica profesorul de fizica. Cine imi poate da un astfel de exemplu.
- Vacanta de vara e mai lunga decat cea de iarna.


- Bula, ai citit "Iarna pe ulita?"
- Doamna profesoara, eu nu citesc nici vara pe terasa si vreti sa citesc iarna pe ulita???

A venit vara si sotia a inceput sa se plimbe prin baruri, pub-uri, cluburi, restaurante ... ma cauta pe mine!

Examen la fizica, profesorul nervos si obosit. Intra prima studenta:
- Duduie,e vara,sunteti intr-un compartiment de tren si va este foarte cald. Ce faceti?
- Deschid fereastra, raspunde studenta bucuroasa de simplitatea intrebarii.
- Perfect, va rog sa calculati viteza curentului de aer care intra in compartiment, presiunea atmosferica, temperatura de afara....
- ?!?!
Pica examenul. A doua studenta pateste la fel. Intra a treia studenta care intre timp aflase despre ce e vorba.
- Duduie, e vara,sunteti in tren si va e foarte cald. Ce faceti?
- Imi dau jos bluza!
- Dar totusi va e cald!
- Imi dau jos fusta!
- Inca va este cald.
- Imi dau jos sutienul, chilotii, tot... raman goala!
- Si daca va este inca cald?
- Domn profesor si sa stiu ca o fac cu tot trenul si fereastra aia tot nu o deschid!

Mai tii minte stiucile alea pe care le-ai prins asta vara, cand ai fost la pescuit cu prietenul tau Vasile?
- Sigur ca da, iubito.
- Ei bine, una din ele a telefonat sa te anunte ca ai devenit tata!

Doi amici, vara torida, in barca la pescuit, beau bere, cu lansetele in apa, fumeaza niste trabucuri, cand deodata unul din ei se opreste si zice din senin:
-Auzi ma, cred ca divortez de nevasta-mea, nu mi-a mai vorbit de o saptamana!
-Baa, io zic sa te mai gandesti, femeie ca asta e mai greu de gasit...

Ion si cu soacra-sa erau pe camp la prasit. Deodata incepe o furtuna de vara cu ploaie si traznete, acestia lasa lucru si se indreapta spre casa. La un moment dat un traznet cade cam la 100 m de ei.
Ion:
- No!
Dupa o perioada de timp, alt traznet cade mai aproape de ei, Ion:
- No! No!
La un moment dat o trazneste pe soacra-sa, Ion:
- NO ASHEEE!!!!

Este vara si foarte cald.
Sotul iese din baie si ii spune sotiei:
− Iubito, e foarte cald si trebuie sa tund peluza.
Ce crezi ca vor spune vecinii daca ies afara dezbracat?
Sotia il priveste si raspunde:
− Ca, probabil, m-am casatorit cu tine pentru bani...
Abonati-va prin: RSS EmailMail FacebookFacebook

7 comentarii:

Ştefania spunea... at 23 iunie 2012 la 16:58

Sunt tare amuzante bancurile, diverse! M-am prapadit de ras si iti multumesc din suflet. Iti doresc o zi minunata, diverse si-un sfarsit de saptamana relaxant! :)

geanina spunea... at 23 iunie 2012 la 17:50

:))
hai ca m-ai facut sa rad! :)
zi faina iti doresc....

Vulpita Calatoare spunea... at 23 iunie 2012 la 23:39

:-)

Zina spunea... at 24 iunie 2012 la 06:31

Nici nu s-a luminat bine de ziua si m-ai facut sa rad. Multumesc !

lorenabr spunea... at 24 iunie 2012 la 13:30

Merci de bancuri :)

C.L.M. spunea... at 25 iunie 2012 la 13:49

hahahaha:)) asta asa ca inainte de examen :))))) zi faina:D

Melly spunea... at 11 iulie 2012 la 07:05

:)) Cea cu trenul a fost nemaipomenita!

Trimiteți un comentariu

 
Puzzle Games
Fotografii facute de mine
Free counters!