luni, 10 mai 2021

Bancuri cu parinti si copii

👪 Soția pleacă de acasă în interes de serviciu.

Soțul îl scoală pe copilaș de dimineață, îi face micul dejun și îl ia de mână să-l ducă la grădiniță. 

La grădiniță educatoarea îi spune tatălui că acest copil îi este necunoscut.

Îl duce la o a doua grădiniță și la a treia.

Când ies de la a patra grădiniță, copilul îi spune:

– Tăticule, încă o grădiniță și gata, că întârzii la școală!


👀  Mama a ajuns la al 3-lea cântec de leagăn. Copilul însă continua să se răsucească în pat. La al 4-lea cântec răbufnește:

– Mamă, mai cânți mult, sau mă lași să dorm?


📴 Un copilaș de vreo 4 ani, butonând pe o tabletă, se duce la mama sa și o întreabă: 

– Mama, eu am fost downloadat, ca în jocul acesta?

– Nu, mami, te-a adus barza!

– Dar de ce? Nu mergea wireless-ul?


❓ Un copil își întreabă tatăl:

– Tăticule, ziua de ce nu apar stele pe cer?

Tatăl răspunde:

– Nu știu.

– Păi de ce nu ai întrebat și tu când erai copil? 


😅 Un bărbat la cumpărături, într-un supermarket, împingea un cărucior, în care era și băiețelul său de trei ani. Copilul plângea isteric. Bărbatul, cu o voce liniștită:

– Aproape am terminat, Adrian. Încearcă să nu plângi, Adrian. Viața o să fie mai bună, ai să vezi. Îți promit eu.

Copilul plângea și mai tare…

Ajunși la casă, bărbatul:

– Încearcă să nu mai fii supărat, Adrian. O să ajungem acasă în curând. Totul va fi bine, Adrian.

Copilul plângea și mai tare…

Casierița, impresionată, îi spune:

– Domnule, este extraordinar cât de blând și de calm îi vorbiți băiețelului dumneavoastră, micuțul Adrian!

– Pe băiețelul meu îl cheamă Geo, pe mine mă cheamă Adrian.


🎀 – Eşti obosită, mămico?, o întreabă fetiţa ce o însoţea pe mama atunci când venea de la piaţă cu sacoşele pline.

– Da, dragă.

– Atunci duc eu sacoşele dar ia-mă în braţe.


🧸 Când ştii că eşti un tată bogat?

Atunci când te dau jucăriile afară din casă.





Abonati-va prin: RSS EmailMail FacebookFacebook

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Puzzle Games
Fotografii facute de mine
Free counters!