vineri, 12 iulie 2019

Bancuri din vacanta

Sotul pleaca in concediu cu cateva zile inaintea sotiei. Nu ajunge bine la destinatie ca se si apuca sa ii scrie un email sotiei sale. Cand sa il trimita, greseste o litera din adresa de mail si mesajul ajunge la o vaduva recent intoarsa de a inmormantarea sotului sau. Cand citeste emailul, vaduva lesina.
Draga mea,
Iti scriu acum, desi abia am ajuns si nici n-am apucat sa ma instalez in camera noastra. Am pregatit totul pentru sosirea ta si te astept poimaine cu mare drag. Sper sa ai o calatorie placuta, la fel cum am avut si eu.
Te sarut si te astept!
Sotul tau iubit
PS: Ia-ti haine subtiri! E infernal de cald aici!


– Ştiţi de ce se numeşte o „vacanţă de vis”? – Pentru că poţi să dormi oricât vrei.

Un doctor se întâlneşte cu un vechi prieten, avocat, în vacanţă pe Riviera Franceză. Doctorul:
– Salut, ce vânt te aduce pe aici?
– Păi mai ştii dărăpănătura aia de cabană la Predeal pe care am cumpărat-o? A luat foc şi cu banii de la asigurări am venit să mă relaxez, că oricum am unde sta. Dar tu?
– Păi tot aşa! Mai ştii dărăpănătura aia de casă de vacanţă din Moldova pe care mi-am luat-o? Au luat-o apele şi din banii de asigurare am venit să mă relaxez.
La care avocatul, cu voce joasă:
– Zi-mi şi mie: cum ai făcut să provoci inundaţiile?

Îmi zice aseară nevastă-mea că maică-sa ar vrea să plece în vacanţă, însă nu este hotărâtă unde anume şi m-a rugat să-i dau şi eu o sugestie pentru o destinaţie exotică. Se pare că Triunghiul Bermudelor nu a fost cea mai inspirată alegere.

Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă.
– Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă!
– N-ai vrea să te însori cu fiica mea?

Doi prieteni se întâlnesc:
– Ce mai faci?
– Destul de bine, doar un pic supărat. M-am certat ieri cu nevastă-mea.
– De ce?
– Nu cădem de acord asupra concediului, eu vreau în Thailanda iar ea vrea să vină cu mine.

La hotel, neavând prea mulţi bani, hotărăsc să doarma câte doi în cameră. Unul din ei se ştia că sforaie atât de cumplit, aşa că au convenit să doarma în camera cu el pe rând, fiecare câte o noapte. Prima dimineaţă, vine primul care a avut "onoarea", cu ochii rosii, părul ravasit etc. "N-am putut dormi toată noaptea, am stat în fotoliu şi m-am uitat la el"
A doua zi, urmatorul, frânt de oboseală: "Cum să dormi, se clatină acoperisul de la sforăitul ăstuia, am stat toată noaptea în fotoliu şi m-am uitat la el"
A treia zi, vine al treilea fresh, odihnit, bine dispus. Ceilalţi miraţi: "Cum ai reuşit să te odihneşti?!?" "Simplu. Înainte de a ne băga în pat, l-am strâns in brate, l-am sărutat dulce şi i-am spus noapte buna. N-a închis un ochi toată noaptea".


Abonati-va prin: RSS EmailMail FacebookFacebook

1 comentarii:

Ella spunea... at 14 iulie 2019 la 12:14

Primul si ultimul banc sunt grozave!
Duminica placuta!

Trimiteți un comentariu

 
Puzzle Games
Fotografii facute de mine
Free counters!