vineri, 21 septembrie 2018

Bancuri de Halloween

La poarta cimitirului in noaptea de Halloween este punctul de intalnire a doi vampiri:
– Iesim in seara asta?
– Sigur ca iesim, stai doar o clipa sa iau ceva cu mine.
– De ce cari in spate piatra funerara?
– Daca ne opreste vreo patrula? Trebuie sa am la mine un act de identitate!

Un vampir isi ia vacanta si decide sa plece intr-o croaziera.
Pe ce vas va merge?
Intr-un vas de sange.


De ce vrajitoarele folosesc o matura pentru a putea zbura?
Pentru ca aspiratorul era prea greu.

De ce scheletele ies afara numai la 12 noaptea?
Pentru că toti cainii au adormit.

O mama a cumparat fiului ei un costum de Halloween, ca sa-si sperie prietenii.
– Mama, ar trebui sa scot eticheta cu pretul, nu?
– Nu, lasa-l, il speriem si pe taica-tau.

Zombii mananca popcorn cu degetele?
Nu, degetele le mananca separat…

La un hotel in noaptea de Halloween se cazeaza pe rand un francez, un maghiar si un tigan. La receptie fiecare din ei este informat ca la ora 12 noaptea fix apare o fantoma care bantuie prin camere.
Se cazeaza francezul, la 12 apare fantoma. “Eu sunt fantoma cu un singur ochi mov!”.
Francezul speriat de moarte sare de pe balcon.
Se cazeaza maghiarul, povestea se repeta. Sare si el.
Cand se cazeaza tiganul, rupt de oboseala se tranteste direct in pat sa se odihneasca. Inevitabil apare iar fantoma care spune: “Eu sunt fantoma cu un singur ochi mov!”.
La care tiganul:
– Daca nu dispari repede ti-l invinetesc si pe celalalt.

Doua fantome se intalnesc dupa o langa perioada de timp.
– Mama, dar ce miros urat ai!
– Ce sa fac? Nu m-am spalat de vreo 30 de ani.

Un copil negru a primit in dar un set de aripi negre de la Dumnezeu. Ce sunt eu, a intrebat copilul, sunt un inger negru? Dumnezeu a ras si i-a raspuns: Nu, tu esti doar un liliac! Happy Halloween!

Se intoarce un copilas de la scoala:
– Mama, copiii imi zic ca sunt vampir!
– Lasa, mama, copiii sunt rai, nu ai de ce sa-ti faci probleme. Acum treci la masa ca ti se coaguleaza supa!

Doi vampiri reparau o motocicleta in noaptea de Halloween:
– Da-mi o surubelnita!
– Poftim!
– Aaaarrrrrdddddeeee! nu aia in cruce, boule!

Mesaj de Halloween: Mi-e un pic jena sa intreb, dar totusi… crezi ca ai putea sa-mi imprumuti fata ta, de Halloween?

O fata primeste o felicitare de Halloween: “Daca nu vei vedea vreo fantoma de Halloween, uita-te in oglinda. Happy Halloween!”

Discutie intre fete despre party-ul de Halloween
– Fata, trebuie sa fac ceva de petrecerea de Halloween?
– Nu, fata! Doar sa nu uiti sa-ti dai jos machiajul inainte sa vii la party.

Unde merg sa inoate mumiile?
In Marea Moarta.

Ce a spus o fantoma celeilalte?
“Tu crezi in oameni?”

Cum isi afla monstrii viitorul?
Citesc HORRORscopul.

Doua fantome in noaptea de Halloween doresc sa-l sperie pe un betiv.
Se duce una dintre ele la el si-i spune:
– Da-mi o tigara!
Omul ii da si pleaca mai departe.
Vazand ca nu s-a speriat, se duce iar la el.
– Da-mi si un foc!
– Nu mai fuma, nu vezi ce rau arati? ii spune betivul.

În noaptea de Halloween stau de vorba la intrarea in cimitir Atacul de Cord si Comotia Cerebrala.
La un moment dat isi face aparitia o batranica.
– Asta-i a mea! spune Atacul de Cord pocnind din degete.
Nu trec 3 secunde, si batranica face un infarct si moare.
Apoi, se zareste o blonda venind de la o petrecere.
– Asta-i a mea! spune Comotia Cerebrala.
Pocneste din degete, si iar, si iar, si… nimic.

Dupa 10 ani de casnicie, sotia îi face un cadou sotului in noaptea de Halloween doua coarne din plastic si o coada.
Incantat, sotul intreaba zambind:
– Ce sunt eu, un tauras?
– Nu, esti doar un bou!

Te simti singur? Prietenii te-au uitat? Iubita nu te mai cauta? Nu te mira!
O meriti! Have a freaky Hallowen!

Paznic nou in cimitir in noaptea de Halloween.
Un schelet se gandeste sa il sperie si ii sare in fata: BUUUU!!!
Paznicul ramane nemiscat.
Inca odata: BUUUU!!!
Paznicul nimic. Exasperat, scheletul se urca pe gard vrand sa ii sara in spate paznicului.
Acesta insa ii trage o lopata pe spinare si ii spune:
– Radem, glumim, dar nu parasim incinta!

Trei vampiri merg intr-un bar de Halloween. Primul zice:
– Un pahar de sange…
Al doilea:
– Suna bine! Si eu tot un pahar de sange.
Al treilea:
– Un pahar de plasma
La care barmanul ca sa fie sigur ca a luat comanda corect:
– Doua SANGE si un SANGE-LIGHT?

Un vampir ataca un barbat si vrea sa il muste de jugulara. Omul nostru se roaga:
– Nu, nu, te rog! Nu vreau sa mor. Nu o sa rezist. Eu sunt hemofil!
La care vampirul razand:
– Ia te uita. Un longdrink!…

Un rus se scoală dimineata si vede tancuri cu steagul Americii in fata casei.
Iese urland: „Freedom, Freedom!!!!”
Un soldat iese din tanc: „Niet freedom. HALLOWEEN!!!”
Abonati-va prin: RSS EmailMail FacebookFacebook

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Puzzle Games
Fotografii facute de mine
Free counters!