luni, 24 octombrie 2011

Bancuri cu pescari

- Azi, draga mea, n-am pescuit nimic.
- Ştiam, iubitule, ai uitat banii acasă.







Un pescar, văzînd un confrate care stătea concentrat asupra apei, îl întreaba:
- Cum e apa astăzi?
- E atît de minunată că nici peştelui nu-i vine să iasă din ea.
 


- Tăticule, care este cel mai mare peşte pe care l-ai prins?
- Întreab-o mai bine pe maică-ta. Am cam uitat ce i-am spus.



Un poliţist trecut în rezervă, care se cam plictisea, a hotărît să se ocupe cu pescuitul. Şi-a cumpărat manuale, undiţe, şi-a făcut rost de momeală şi s-a dus la baltă. După 4 ore de aşteptare, el reuşeşte să prindă un peşte mic. Furios, poliţistul îl scoate din cîrlig, îl apucă de coadă şi începe să-i tragă palme:
- Spune unde sînt ceilalţi! Spune unde sînt ceilalţi…
 



Soţul pleacă la pescuit pentru mai multe zile.
- Nevastă, mi-ai pus şi aragazul de voiaj?
- Da! Şi mai găseşti în rucsac şi vreo trei cutii de sardele şi un deschizător…
 



- Ce faci, prietene? Pescuieşti?
- Aş, da de unde. Înec rîmele care mi-au invadat grădina.




- Vai, dragă, ce a slăbit soţul tău!
- De la pescuit i se trage.
- Nu ştiam, pescuitul slăbeşte?
- Păi mănîncă ce prinde…




Între doi pescari:
- Muşcă?
- Da, ai dracului, muşcă!
- Crapii?
- Nu, ţînţarii…



 - Ieri am prins cea mai mare captură din viata mea, povestea vecinilor un pescar. Un crap, care, cînd l-am cîntărit, avea 8 kg.
- Da, confirmă băieţelul pescarului, şi tata a fost aşa de bun că l-a dat pisicuţei să-l mănînce…



Un pescar încerca să-şi convingă soţia că peştii sînt bucuroşi cînd sînt prinşi:
- Dacă n-ar fi, de ce dau din coadă cînd sînt scoşi din apă?



- Şi zici că ai prins un crap de peste 11 kilograme, fără exagerare?
- Fără.
- Şi cu exagerare?
- Nu ştiu, că nu l-am cîntărit…


La un restaurant pescăresc:
- Serviţi şi caracatiţe?
- Servim pe toţi clienţii…

Abonati-va prin: RSS EmailMail FacebookFacebook

8 comentarii:

pandhora spunea... at 25 octombrie 2011 la 10:59

pescarii sunt o "specie" aparte :)

Cristi spunea... at 25 octombrie 2011 la 12:34

Bune! Astea cu pescari sunt intotdeauna tari! :)

C.L.M. spunea... at 25 octombrie 2011 la 13:26

:))) servim toti clientii :))

Max Peter spunea... at 25 octombrie 2011 la 13:43

Bune toate! :))
Nu le ştiam...

Anonim spunea... at 25 octombrie 2011 la 17:12

fooarte tare =)))

Anonim spunea... at 11 aprilie 2013 la 06:00

Hello there, just became alert to your blog through Google, and
found that it's really informative. I am going to watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

Here is my web-site - jocuri cu masini 3d

Anonim spunea... at 12 aprilie 2013 la 05:55

Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you taking
the time and effort to put this content together. I once again find myself spending a lot of time both reading and leaving comments.
But so what, it was still worthwhile!

Also visit my blog - bancuri haioase scurte

Anonim spunea... at 16 aprilie 2013 la 18:35

Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in
Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Thanks

Have a look at my blog ... Juegos Online Gratis

Trimiteți un comentariu

 
Puzzle Games
Fotografii facute de mine
Free counters!